loading...
سكه ی رایگان درmyfc
احمدی حاجی بازدید : 16 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (8)
سلام من یه برنامه نویسم و حدود دوسال تو مای اف سی هستم من تونستم بعد ازماه ها یه برنامه بنویسم كه بتونم لج فواد مدیر مای اف سی رو در بیارم اگه میخواهیدمیلیاردر شوید ایمیل و پاس تون رو باپیام خصوصی برام بفرستید من دزد نیستم من تو یه خانواده ی مذهبی به دنیا اومدم و به خدا ایمان دارم شرایط واریز سكه فقط سعی كنید امتیازتون بالای بیست باشه<برای تازه كار ها> فقط همین من نمیگم بقیه وبلاگ و یا سایتا دزد هستند اما این با بقیه فرق داره ها پس عجله كنید بزودی زود ترفند های دیگه ای هم میزارم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/07/05 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

هنوز هم میریزی؟
پاسخ : آره

این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1392/05/08 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

زبونم بند اومد فقط میتونم بگم خیلی اقاییشکلک

این نظر توسط saman در تاریخ 1392/04/08 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

خِِِِیییییییلی ممنوووووون دستت درد نکنهشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط الناز در تاریخ 1392/04/07 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نكنهشکلک
پاسخ : خواهش میكنم بازم سر بزنید

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/04/07 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

ایول داداش كلی برات تبلیغ میكنمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دستت درد نكنه برو حال كن

این نظر توسط مهران در تاریخ 1392/04/07 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

دستت درست ایول به مرامتشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بازم به ما سر بزن

این نظر توسط یونس در تاریخ 1392/04/07 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من سهیلم دمت گرم تونستم myfcرو برای تیمای دیگه جهنم كنم بازم سر میزم
پاسخ : ممنون فقط برام تبلیغ كن رو دیوار تیما

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/04/05 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

دست گلت درد نكنه جون من بگو چیكار كردیشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون نمی تونم فقط در صورتی میگم كه دوتا شارژ 2تومنی بدی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر تو وبلاگم چی بزارم
    سطح مطالب چطور است
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 851